Omar1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceVerbrandDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.5-6-2022
Vapiano EindhovenHeuvel Galerie 198040 76 02 070
Kim2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicePastas klopte niet. Alle extras waren in 1 pasta gedaan ipv de mozzarella en spinazie in de ene en de spekjes bij de anderDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.24-4-2022
Vapiano EindhovenHeuvel Galerie 198040 76 02 070
Julia1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceDe pasta had geen smaak en was koud bij afhalen. Ondanks dat ik 5 minuten eerder was dan afgesproken. Ik heb de pasta na een paar happen weg moeten gooien. Ben dit niet van jullie gewend 11-4-2022
Serhat1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg servicePizza was niet eten, kaas droog pizza aangebrand. Gelijk de laatste keerDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.3-4-2022
Vapiano EindhovenHeuvel Galerie 198040 76 02 070
Youri1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg servicePasta kip garnaal besteld krijg een pasta zonder kip2-4-2022
Vapiano EindhovenHeuvel Galerie 198040 76 02 070
Sahar1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceDe bestelling was verkeerd gemaakt en niet compleet.1-4-2022
Vapiano EindhovenHeuvel Galerie 198040 76 02 070
Kai1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceKen nie eens iemand bereiken via de telefoon, slappe hap25-3-2022
Vapiano EindhovenHeuvel Galerie 198040 76 02 070
Rachel3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceMiste de basilicum op mijn pizza… 25-3-2022
NN3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg servicePasta’s en pizza waren lekker, alleen hebben we de pasta’s thuis opnieuw moeten opwarmen. Pizza was wel warm. Had extra cherrytomaat bij de aglio olio voor een €1 bij besteld… vond 2 tomaatjes toch wel erg mager voor dat bedrag. Verder prima9-3-2022
Claudiu 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.6-2-2022
Vapiano EindhovenHeuvel Galerie 198040 76 02 070
Sjoerd3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceAangegeven in bestelling spaghetti ipv andere pasta.
Eerst werd verkeerde bestelling meegegeven
Na 15 min juist bestelling maar niet met spaghetti.
Na 20min eindelijk juiste bestelling met spaghetti.
Geen conpensatie, ik had elders een hamburger afgehaald met friet en deze was koud toen ik 20m later dan gepland thuiskwam. Al met al niet tevreden. Eten was prima verder5-2-2022
Vapiano EindhovenHeuvel Galerie 198040 76 02 070
Redouan1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceHet eten was helaas niet zoals we gewend waren. Was erg teleurgesteld, er zat nauwelijks saus in. Kaas waren ze vergeten en het 0,0 smaak. Het heeft me 20 euro gekost, helaas4-2-2022
Fiona3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceCollection was fast and on time. Unfortunately they mixed up the type of pasta we chose. Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.30-1-2022
Vapiano EindhovenHeuvel Galerie 198040 76 02 070
C.3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceIk heb vandaag voor het eerst na lange tijd besteld. Bakje was zeer weinig gevuld. Kan het zijn dat jullie minder zetten als normaal?29-1-2022
Vapiano EindhovenHeuvel Galerie 198040 76 02 070
Demi3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceJammer dat er in woensel niet bezorgd word. Tevens zat er bij de extra portie pasta waarbij ook extra saus aangevinkt was weinig saus en was meer droge pasta dus een beetje een tegenvaller. 25-1-2022
Vapiano EindhovenHeuvel Galerie 198040 76 02 070
Danique2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg servicewij hadden 1 pizza en 2 pasta’s besteld. De pizza zaten 5 stukjes kip op. Lopen terug naar binnen moet vervolgens 10 min wachten waardoor mijn andere eten koud werd. Toen ik mijn geld terug duurde het ook lang….24-1-2022
Vapiano EindhovenHeuvel Galerie 198040 76 02 070
Rizky5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.23-1-2022
Vapiano EindhovenHeuvel Galerie 198040 76 02 070
Wafae5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet is natuurlijk jammer dat je niet binnen kunt eten vanwege de maatregelen. Dat maakt het toch leuker en gezelliger om bij Vapiano te zitten. Maar het eten en service was lekker. 22-1-2022
Hayco5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceAlles was super lekker en netjes ingepakt ❤️22-1-2022
Vapiano EindhovenHeuvel Galerie 198040 76 02 070
Gino1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceVIND DIT ECHT SLECHT BESTAAL ALLEEN ZONDER UI EN TOMAAT WEL MET CHILI KNOFLOOK KRIJG IK ALLEEN TOMATENSAUS GEEN CHILI NIKS GEEN KNOFLOOK EN DAN BEL JE ZE 5x op zijn ze niet bereikbaar niemand die opneemt na 10 min wachten21-1-2022
Baktash5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceAlways a good idea!10-1-2022
Vapiano EindhovenHeuvel Galerie 198040 76 02 070
Vamshi5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.9-1-2022
Emre1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceDrinken koud, je besteld 2 bestek maar krijgt er maar 15-1-2022
Vapiano EindhovenHeuvel Galerie 198040 76 02 070
Vera5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.2-1-2022
Vapiano EindhovenHeuvel Galerie 198040 76 02 070
Youri5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceGeen kaas brood en bestek helaasDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.2-1-2022
Anand5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceNette,snelle serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.26-12-2021
Jihed5
★★★★★ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceHet zou fijn zijn als ik de volgende keer weet van wie welke paste is. Dus duidelijk erbij vermelden. 🙃17-12-2021
Vapiano EindhovenHeuvel Galerie 198040 76 02 070
Tino1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceGoede pastas, echter is dit nu de vijfde keer achterelkaar dat er ingrediënten ontbreken in mijn bestelde pastas. Vorige keer nog in de opmerkingen vermeld: “cherrytomaten niet vergeten aub” en zoals verwacht weer geen cherrytomaten. 15-12-2021
Vapiano EindhovenHeuvel Galerie 198040 76 02 070
Iram5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSuper aardige mensen en ik ben goed geholpen. Bedankt en het eten was lekker 14-12-2021
Luqman4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceIk mocht niet binnen bestellen om af te halen, omdat ik geen QR code had en werd uit de filiaal gestuurd. Uiteindelijk heb ik op de site gekeken dat ik via de site kon afhalen. Dat heb ik gedaan. Jammer dat de service zo slecht is en dat ze mij geen optie gaven om op de site te bestellen om buiten te wachten. Mijn vriendin en ik schaamde tegenover andere klanten dat we werden weggestuurd. Zeer slecht dit, eten wel altijd lekker, maar kom hier nooit meer terug!Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.28-11-2021
Vapiano EindhovenHeuvel Galerie 198040 76 02 070
Naomi4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceIk vind het altijd lekker en is 1 van mijn favoriete restaurants maar wat ik jammer vond is dat de Rucola er niet bij zat. Geprobeerd Vapiano Eindhoven te bereiken maar ben na 5 minuten opgehouden omdat mijn eten anders koud zou worden. Ik vind het zonde van mijn extra €1,50. En wat ik ooo jammer vind dat ze niet bij mij thuisbezorgen ook al is het in Eindhoven. 25-11-2021
Vapiano EindhovenHeuvel Galerie 198040 76 02 070
Tino2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHele lekkere pasta, maar net als vorige keer weet de medewerker niet het volledige recept. Ik had weer een gambereti pasta besteld en in de opmerkingen nog extra vermeld :”cherry tomaatjes niet vergeten aub” en weer geen cherry tomaten in mijn pasta. Betaal €15 euro voor een pasta, zorg dan dat je personeel de ingrediënten weet 😓17-11-2021
Vapiano EindhovenHeuvel Galerie 198040 76 02 070
T3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg service3e keer achterelkaar dat en geen cherry tomaten bij de gamberetti zitten. Beetje jammer dat je als klant het recept beter kent als het personeel. Citroensap wordt sowieso nooit toegevoegd. Beetje jammer in Rotterdam gaat het altijd goed.12-11-2021
Vapiano EindhovenHeuvel Galerie 198040 76 02 070
Parnean5
★★★★★ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg service6€ betaald voor drinken wat niet eens er bij is gegeven. 12-11-2021
Vapiano EindhovenHeuvel Galerie 198040 76 02 070
Rav1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceEten zat geen smaak aan!!4-11-2021
Vapiano EindhovenHeuvel Galerie 198040 76 02 070
Nadia3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceBestelling was niet in orde. Miste de extra toevoeging waar wel voor betaald heb. Beetje jammer.3-11-2021
Vapiano EindhovenHeuvel Galerie 198040 76 02 070
Wim4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.31-10-2021
Vapiano EindhovenHeuvel Galerie 198040 76 02 070
Tabreez3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet eten smaakte niet zo vers als dat je het bestelt vanuit het restaurant. Daarnaast is het ophalen van het eten niet goed geregeld. Ik moest zelf iemand aanspreken om de bestelling op te halen, anders was ik zeker een half uur aan het wachten in de rij. 30-10-2021