Sammie5
★★★★★ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceBestelling was niet doorgekomen op locatie. Er werd door personeel gezegd dat de pasta direct gemaakt zou worden, hier werd echter niet op toegezien en gebeurde ook niet. Ik heb zelf opnieuw aan de bel moeten trekken en toen kwamen er allerlei smoesjes. De manager/teamleider ving het op en zorgde ervoor dat de bestelling werd gemaakt. 11-5-2023
Dravien5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicePerfecte en vriendelijke service bij het afhalen en het was zelfs eerder klaar dan verwacht. Eten was ook goed!9-5-2023
Lindy3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceHet was netjes klaar op de afgesproken tijd. Jammer dat jullie niet bezorgen op ons adres. 2661 jt.
De pasta is erg duur geworden en ze hadden wel een foutje gemaakt. Ik had kip besteld ipv garnalen + nog extra kip maar ze zijn de extra kip vergeten. + ik had medium Chili aangeklikt en er zat helemaal geen Chili in.
9-5-2023
Shristha1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicePepers zaten niet in de pasta’s.
Salade was zo ontzettend zoutig dat we deze niet eens hebben kunnen eten. Meerdere malen restaurant gebeld, want dit is niet oké. Geen gehoor. 3-5-2023
Kimberly4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.30-4-2023
Wafiqua 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceBij het afrekenen liep de website vast. Hierdoor duurde het langer voordat ik de ophaalbericht ontving.26-4-2023
Anwar5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHelaas gaat het bestellen en betalen op de website nooit heel soepel. Deze keer kreeg ik bijv een foutmelding na de redirect vanuit ideal in chrome. In een andere browser, safari, werkte de link opeens wel. Wel vaker rare dingen met de betaling gehad. Eten zelf is top.21-4-2023
Wendy2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe pasta was niet lekker. De pasta was klef en de saus te dik. Alles was aan elkaar geplakt15-4-2023
Raveena 4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet eten was heerlijk bereid!
Alleen jammer dat ik voor extra saus heb betaald en dit niet had gekregen. Dat was de enige minpunt. 8-4-2023
Renuka5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicePrijs kwaliteit voor afhaal is te duur.
Geen snoepjes meer
Maar 3 plakjes brood ipv 4
De verse knoflook proef je niet meer7-4-2023
Chandhni5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.2-4-2023
Amar1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceik hou van Vapiano, ik kom er wekelijks.
ik had gekozen voor een pasta carbornara
-helaas was mijn pasta niet goed doorgekookt.
-de spek was niet goed gebakken
-mijn uien waren te rauw
niet lekker dus, dit valt tegen.
29-3-2023
Xander5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.26-3-2023
Shenny4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.26-3-2023
Vishaal5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHad om half5 afhaal besteld, was daar om half4.. toen op aanvraag binnen 10min risotto klaar gemaakt. Helemaal top!24-3-2023
Randy1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet eten zat vol met olie, het is werkelijk na het nemen van 1 hap in de prullenbak gegooid. Dat geldt zowel voor de pesto scampi, scampi en spinazie en de bolognese. Het brood is wat wij hebben gegeten. Van de ellende toch nog een patat gehaald! Dit nooit meer! Voor dat geld mag je toch wel iets verwachten neem ik aan !!!Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.19-3-2023
Ursiela3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceIk had bij alle gerechten aangegeven "no onions". In 2 gerechten zat er helaas volop uien.....Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.19-3-2023
Renuka5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWeinig Knoflook smaak en geen pijnboompitten standaard, jammer!Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.19-3-2023
Felicia2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceScampi en olijven pizza staat niet meer op de site. Nu de pizza zelf samengesteld maar er word zoals vaak iets vergeten. Zeer vermoeiend en duur13-3-2023
Arjun5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWebsite loopt vast nadat je hebt betaald. Heb dit al meere malen gehad. Soms komt de mail ter bevestiging van de bestelling ook niet. Bel dan even met het filiaal om te kijken of de bestelling door is gekomen, dit is gelukkig wel altijd zo, maar wel jammer dat de site niet optimaal werkt. GroetjesDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.5-3-2023
Kiran5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.5-3-2023
Carla2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceGeen kaas, terwijl ik 2 porties kaas had gekozen en dus extra heb betaald, helaas ook weinig smaak. 20-2-2023
Renuka1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceIk had pasta chicken alfredo besteld zonder champignons, ik heb dat juist erbij gekregen terwijl ik er allergisch voor ben, door mijn werkpauze ben ik niet terug gegaan en helaas heb ik het eten moeten weggooien8-2-2023
Ying2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceI ordered risotto with shrimp and EXTRA chicken, however, i only got very small amount of chicken and NO shrimp at all.8-2-2023
Lisa4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceHele slechte managment en afhaal service. Hele slechte samenwerking en organisatie binnen de Vapiano Binnerotte.6-2-2023
Niranjani3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWebsite werkt niet goed, extra ingrediënten worden echt in kleine hoeveelheden toegevoegd Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.29-1-2023
Sara1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.29-1-2023
Jimmy4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg service3 pasta's besteld om op te halen. 2 met roomsaus i.p.v. tomaten saus en 1 pasta zonder pesto. Duidelijk vermeld. Alle 3 met extra saus en voor betaald. Kreeg 2 pasta's met tomaat en roomsaus en 1 pasta toch met pesto. Opnieuw 2 nieuwe pasta's gemaakt met roomsaus. Thuis aangekomen zat er in 1 bak meer pasta dan de andere en zonder extra saus waar ik wel voor betaald heb. Speciaal 50 min voor gereden omdat ik al 12 jaar klant ben. Voorlopig dus niet meer daar halen.21-1-2023
Niurka1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.15-1-2023
Sinan5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg service🤌Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.15-1-2023
Taylor5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.8-1-2023
Rishi3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceKwaliteit viel tegen door dat de bestelde salade niet echt een “large” portie waardig was.
Verder heeft de website een issue dat deze na betaling crasht. Waarbij je als consument afvraagt is de bestelling wel goed gegaan?6-1-2023