Samia4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.5-1-2025
Vapiano LeidsenhageWeigelia 21070 870 1471
Nofi1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceMis wat dingen echt een choas bij jullie 4-1-2025
Aihan1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceBestelling klopte niet, geen chili geen kaas en de porties waren ongebruikelijk klein. Het leken wel kinderporties.
Meerdere malen gebeld, helaas werd de telefoon niet opgenomen.
Geen vapiano meer voor mij!31-12-2024
Vapiano LeidsenhageWeigelia 21070 870 1471
Sibel1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceParmezaanse kaas was super hard! Geen pepers zoals aangegeven. Smaak was ook ver te zoeken. Het is niet meer hetzelfde als jaren geleden. Jammer! 31-12-2024
Vapiano LeidsenhageWeigelia 21070 870 1471
Stephania3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceIk bestel take away via de website ik geef een tijd aan om het op te halen en vervolgens moet ik alsnog 35 minuten wachten op mijn bestelling. Medewerker achter de kassa was ook totaal niet vriendelijk en behulpzaam 31-12-2024
Lina1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceDe helft van de bestelling waren ze vergeten. Pasta was aangepast ook niet gebeurd bij de bestelling. 27-12-2024
Vapiano LeidsenhageWeigelia 21070 870 1471
Sheraz1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceEten proefde nergens naar. Is niet meer zoals het was. Absoluut geen aanrader 19-12-2024
Vapiano LeidsenhageWeigelia 21070 870 1471
Bart 1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceGekozen voor de optie “extra pasta”, daarbij wordt duidelijk vermeld dat je dan ook “extra saus” moet kiezen. Beide aangeklikt, en er zat in heel me pasta geen saus. Erg droge bedoelingDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.15-12-2024
Vapiano LeidsenhageWeigelia 21070 870 1471
Zoë1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.15-12-2024
Yordi1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceSuper slecht eten was niet goed doorgekookt garnalen waren niet doorgebakken helemaal licht van kleur 10-12-2024
Monique 3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg servicePizza was koud te lang daarvoor al gemaakt 30-11-2024
Vapiano LeidsenhageWeigelia 21070 870 1471
Shanti1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceTe lang gewacht tijdens mijn afhaalmaaltijden. Smaak was niet wat ik verwacht had. Pasta smaakloos en risotto waterig. Ik kom hier niet meer.27-11-2024
Vapiano LeidsenhageWeigelia 21070 870 1471
Chaimae1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceSlecht, waren de helft van de bestelling vergetenDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.24-11-2024
Aartie 5
★★★★★ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceIk had aangegeven dat ik m'n bestelling om 18 uur Zou ophalen. Bleek m'n bestelling per ongeluk aan een ander te zijn gegeven. Ik heb 30 min gewacht en was vervolgens te laat op m'n werk. Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.27-10-2024
Vapiano LeidsenhageWeigelia 21070 870 1471
Stefano1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceKwam aan eten was niet gemaakt vervolgens in de auto er achter dat het eten verkeerd was toen weer terug en eindelijk aan het eten was het ook nog is smerig en in totaal daar langer als een uur gestaan\ gewacht 25-10-2024
Vapiano LeidsenhageWeigelia 21070 870 1471
Joerie5
★★★★★ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceHele vriendelijke werknemers, maar ik kreeg niet wat ik bestelde. Ik had 2 extra hete pollo picante besteld en ik kreeg 1 normale pollo picante en 1 carbonaraDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.20-10-2024
Vapiano LeidsenhageWeigelia 21070 870 1471
Zehra3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceHelaas was de bestelling bij aankomst niet gereed. Bestelling was vergeten. 27-8-2024
Vapiano LeidsenhageWeigelia 21070 870 1471
Arleyno3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceBestelling niet in orde
Smaak viel tegen
Brood was hard/oud27-8-2024
Joyce2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.25-8-2024
Vapiano LeidsenhageWeigelia 21070 870 1471
V5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.25-8-2024
Vapiano LeidsenhageWeigelia 21070 870 1471
Niclas2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceMeer dan 45 min op lacatie moeten wachten, pizza margarita was uiteindelijk matig, veel ruimte richting de rand voor tomatensaus, was niet heet maar gewoon warmDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.25-8-2024
Rinata1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceKip was teveel doorgebroken, gekozen voor extra saus en hot maar proefde dit volkomen niet. Het eten was echt niet lekker.Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.4-8-2024
Vapiano LeidsenhageWeigelia 21070 870 1471
Mario2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDe pasta’s worden steeds slechter en steeds duurder. Saus was waterig, te weinig zout, bijna geen groenten en de chilipeper in beide pasta’s vergeten. Echt jammer, vroeger was vapiano echt top maar dit was echt waardeloos1-8-2024
Vapiano LeidsenhageWeigelia 21070 870 1471
Miriam2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicede fusili is veel te dik, de saus is karrig waardoor de pasta droog was, geen kaas bij gekregen ondanks ik die besteld heb, weinig rundstukjes 1-8-2024
Vapiano LeidsenhageWeigelia 21070 870 1471
Shafiek5
★★★★★ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg servicePizza besteld maar word niet gesneden?31-7-2024
Vapiano LeidsenhageWeigelia 21070 870 1471
Stacey4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceIk had online besteld en had een tijdstip aangegeven. Toen ik aan kwam was het nog niet klaar en mevr ging kijken waar het was. Toen zij terug kwam zei zij dat ze het nu gingen maken. Erg jammer omdat ik maar een half uur pauze had hierdoor al ruim 20 minuten moest wachten. Vandaar dat ik fijn vond dat je een tijd kon doorgeven van ophalen23-7-2024
Vapiano LeidsenhageWeigelia 21070 870 1471
Jerr2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceDe bestelling werd een half uur te laat gemaakt en de pasta’s waren daardoor gehaast en niet goed, erg jammer denk niet dat ik nog een keer kom17-7-2024
Vapiano LeidsenhageWeigelia 21070 870 1471
Anand1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceBetaald voor extra saus en kip, alledrie niet gekregen en daardoor de pasta's droog als karton. Pasta niet door gekookt. Smaakte naar helemaal nikssssss17-7-2024
Vikas3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceThey always forget to add extra sauce to my order, pasta was very dry22-6-2024
Vapiano LeidsenhageWeigelia 21070 870 1471
Shreshta1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceElke keer als ik online bestel en het afhaal, klopt de helft niet, Ik betaal extra voor dingen die ik er niet in krijg.18-6-2024
Ashwani1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceGeen zout en geen champignons in mijn funghi pasta bovendien 50 minuten gewacht.Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.2-6-2024
Vapiano LeidsenhageWeigelia 21070 870 1471
Kishen4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg service10 minuten na het gekozen tijdstip gemeld bij de afhaalkassa. Daar werd verteld dat het 5 minuten zou duren en dat we voor de balie konden wachten. Na zo een 25 minuten wachten weer gaan vragen hoe ver het was. Toen bleek dus dat de order al een kwartier geleden in een warmhoudkast was klaargezet. Ik was de enige wachtende met mijn kleine zoontje, heb dus heel lang moeten wachten omdat de cassiere niet even de moeite nam om te zeggen dat de order klaar was… vervolgens vergat ze ook het bestek toe te voegen..
Het eten was verder prima, alleen heel jammer van de bediening van de afhaalbalie.
25-5-2024
Salima1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceKom ik aan op aangegeven tijdstip om mijn bestelling op te halen. Was het niet eens ontvangen. Terwijl ik het had betaald. Werd het toen pas gemaakt. Het andere eten was inmiddels koud. En de pizza margherita was niet goed gebakken en smaakloos. Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.5-5-2024
Vapiano LeidsenhageWeigelia 21070 870 1471
Angel1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceIk had een bestelling geplaatst na 10 min te wachten werd er gezegd dat ze de bestelling niet door hadden gekregen via de site dus dat ze het opnieuwe zouden maken heb bijna een half uur toen nog moeten wachten Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.5-5-2024
Vapiano LeidsenhageWeigelia 21070 870 1471
Bianca2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceIk haal vaak eten. Het Eten was niet lekker deze keer heel veel uien en room. Jammer als ik in de buurt woonde had ik het teruggebracht.25-4-2024
Vapiano LeidsenhageWeigelia 21070 870 1471
Nikki5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceEten was top en uiteindelijk goed geholpen.
Vond het alleen apart dat ik bij de aparte take away, die gewoon open was, volledig genegeerd werd door het heen en weer lopende personeelslid, deze had best even kunnen aangeven dat ik ergens anders moest zijn. Uiteindelijk naar het restaurant gelopen en daar stond mijn bestelling. 25-4-2024
Vapiano LeidsenhageWeigelia 21070 870 1471
Tessa1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceDuurde heel lang voordat we de pizza kregen. ‘Order was niet doorgekomen’ en duurde nog eens 20 minuten. Bij een pizza leek de tomatensaus er gewoon opgegooid te zijn en zag het er goor uit. Niet tevreden en best teleurgesteld. Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.21-4-2024
Vapiano LeidsenhageWeigelia 21070 870 1471
Priscilla2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceTijd aangegeven voor afhaal en dan nog halfuur wachten! Gerecht zelf was binnen 1 minuut in elkaar geflanst uit haast, daardoor de smaak en kwaliteit van het gerecht erg slecht. 20-4-2024